Alla inlägg den 3 februari 2011

Av adriana toma - 3 februari 2011 20:14

hej hej!dem senaste dagar har jag varit hemma, en sväng igår på babyrithm sen hem. har städat och tvättat barnvagn! den som jag hade på vinter gick sönder så jag var tvungen att ta fram "sommarbarnvagn" (rosa) men den funka jätte bra!
idag klev vi upp som vanlig 9, mamma kom och drack en kaffe och pratade lite  sen gick älskligen på jobbet! han jobba så mkt, på en månade har han varit ledig 2 dagar...han är så stark! stolt över sig!
sen vid 12 blev både jag och aicha super trött så vi skulle villa 5 missade samtal och 2 sms senare va kl 14 oj oj vi sov! men nice var det. sen vid 16 åkte vi och åt med Emma och fixade lite saker!
aicha vart så trött så jag var tvungen och håla henne sysselsätt men vid 8gav hon upp!! Va på BVC i tisdag allt var bra utan att aicha hade gått när lite i vikt inte så mkt, ja det kunde man har räknat eftersom hon rör sig mkt nu! men allt annat var bra! tack och lov!
Imorn är det fullt ös först öppna för skola.. sen stan och köpa present till yones och ossian vi ska på kallas både fredag och lördag! oj oj gott! och gigi skulle komma vid 14! mkt att göra! tänker lägga ut några bilder på aicha rum och super snygga skor som jag fyndade idag med emma!


Nöjd med aichas rum!


       

Hon kan tyvärr inte ha de är st 22!

Men va tvungen ha dem!

 

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards