Alla inlägg den 31 mars 2010

Av adriana toma - 31 mars 2010 22:45

Kan börja med att hon sov bra hella natteenn vakna bara var 3dj tk åt och somnade... vilken tjej. alla låg och sov när faster Eivor kom och hälsa på. Kännde mig lite oförskämd med tanken på att jag viste att hon skulle komma sen ligger ja och sover. Det va riktig trevlig att ha henne här hon lär mig saker och berätta vad jag ska göra riktigt nice att han BM som faster =) efter det kom mamma så vi åkte när på stan och träffade claudia. Vi gick och fikade sen fick vi båda presenter. Alltså Elvira är verkligen bortskämd att moster claudia tro mig. Sen åkte vi alla till mig och åt mysss middagg riktig gott. Nu på kvällen ha inte hänt så mkt jag och Elvira ha myst och bara varit hon är så snäll och go...´tack gude gud. Ne nu är jag slut måste sova.


Jag fick Aicha att le gud vad vacket!


  

Av adriana toma - 31 mars 2010 00:12

hej..hej..hej nu har min tjej kommit till. Kan börja med:

tisdag: vakna som vanlig och helt plöstlig känner jag att vatten gick det va inte så mkt som man tro så ja bryde mig inte så mkt. Gjorde mig klar för att dra på stan med Moa men hon tvingade mig att ja skulle ringa till BB. Det vissa sig att dem ville att jag skulle upp men eftersom jag viste vad det skulle hända tog ja det lung och gick på stan för at ta en fika..hi..hi.. hände inte så mkt nät ja kom eftersom ja hade inga värka så ja fick sova... tråkigt tråkig

onstad: Vakna med att värkana hade börjat men inga kraftiga så det va bara att vänta riktigt drygt =( alltså jag hade ont men enlig dem gjorde det inte tillrekligt ont.. men ingen bebis kom på kvällen, hade lite svårt att sova men ja fick nåt och det gick bra.

Torsdag alltså gud  vilken dag..börja med att dem satt igång mig vod 10 på morgon.. aj..aj..ajj värkana började riktigt. det gjorde mer och mer ont.. alltså dem som inte har barn kan inte fatttttaa hur ont det gör...  kor fattad så hade jag värka från 10 på mirgon till 01:36 då tjejen kom.. Alltså ja det gjorde ont men kan inte beskriva med ord känslan när ja fick hålla om henne för första gång.


Aicha Maria '

föd:2010-03-26

tid: 01:36

plats: sollefteå

vikt: 3080

Längd : 49cm


      Pappas tjej


Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards