Alla inlägg den 3 mars 2010

Av adriana toma - 3 mars 2010 22:56

Vilken dag. Vakna med att mamma ringde för att fråga om jag vilel äta lunch på valvet riktigt gottttt... Sen skulle faster Eivor komma på besök hon tog med sig kakor och ny bakat bröd m.mm Vi hade riktigt trevligt prata och fikade hon har gjort själv en filt till bebisen som hon ska få när hon kommer, vad snällt ska ta riktig hand om den så när hon bli stor kan hon ge till sina barn. Alltså jag måste ta och åka till Helgum nå dag är aldrig där men när allt lungna sig och bebisen kommer så ska jag ta och åka upp oftare. Efter Eivor åkte dog jag på stan möte mamma och claudia en sväng sen tog jag och tina en loppisdag fast vi hitta inget, ville ha en byrå som jag skulle måla och göra om den. Nu på kvällen kom Amanda förbi så vi satt och pratade om framtiden och analyserade vårt liv mindre trevligt... efter ett tag insåg vi hur hemsk det va så vi drog på sibylla och tröstade oss med lite mat och milkshake mm.m.m gottt gottt, fast jag tro det blev för mkt av det goda för att vi kunde inte röra oss efter det.. A juste glömde nästan skriva om allt gå som det ska kommer jag få lägenheten och kan flyta in nästa vecka hoppas hoppas men det ska inte vara nå problem. Ah äntligen kan jag göra bebis rum och allt annat. På måndag ska jag till sjukhuset igen då ska vi kolla om hon är på gång efter som hon ligger med huvudet för när alltså inget faligt men vi måste kolla, hon kan vänta lite längre tills jag är klart med lägenheten. Äh hon få komma när hon vill. Ne nu ska jag nog ta och titta på tv kommer säkert somna inom 10 min..


Kan inte beskriva med ord hur mkt jag längtar tills hon kommer.

God natt

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards