Alla inlägg den 1 mars 2010

Av adriana toma - 1 mars 2010 22:06

Jag är så glad börja dagen med att ta en varm dusch. Sen fick man dra på stan för att fixa räkningarna =( m idre trevligt. Efter det tog jag en snab fika med moa och dalmir efter som jag skulle till sjukhuset. Allt var bra vi såg henne igen. Nu ligger hon bra lite för när men ingen fara dem skulle kolla nästa vecka om det är på gång hoppas det vill att hon ska komma, längtar. Vill bara få klart med lägenheten så vi få se hur det gå imorn vi ska kolla på en 3a hoppas hoppas jag vill ha den innan hon kommer. Efter sjukhuset åkte jag till Moa snacka om att jag var hemmafru satt barnvakt till Albin + lagade mat medans hon var på gym. Vad jag längtar tills jag få börja träna. Vid 7 kom Amanda med en present till prinsesan en babysitter gud var snällt TACK! snacka om besparing från min sida den är så fint var riktig glad. Nu är man hemma och ska kolla på tv ta det lungt och mysa för mig sj. Måste säga att idag var det en bra dag. Presenter uppskattning och sj klart vår prinsesa mår bra. Hoppas fler dagar som den här kommer =) god natt


Från Amanda =)


  

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards