Alla inlägg den 6 juni 2010

Av adriana toma - 6 juni 2010 20:09

vilken underbar dag vi har haft =)  börja med att vi åkte på stan claudi gabi shindar jag och aicha tog en fika va en sväng i parken sen drog vi hem. Sov en lite stund sen tog jag o shindar en promenad med aicha gick sen till konsum köpte midag sen åt. Det va så trevlig bara vi love it. Vi pratade ganska mkt om framtiden oj..oj.oj käner på mig redan nu att vi kommer bli osamns om hur vi ska uppfostra aicha eller bättre sagt vad hon kommer få och inte få göra.. men..men vi få ta det då =) sen kän det som att jag skulle vilja börja jobba i aug vet inte än men det skulle va nice med extra pengar alltså vi ha inte dåligt ställt men extra pengar har man aldrig för lite av eller hur?  hade tänkt mig typ 5 th eller nå per dag...men men vi få se. helgen ha varit riktigt bra lung jag har fixat lite saker här hemma men annars ha det inte hänt så mkt. ne nu ska jag fixa naglana rosa va tydligen inte populär hi..hi..hi

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards