Alla inlägg den 4 juni 2010

Av adriana toma - 4 juni 2010 10:47

det var ett tag sen nu men jag har en förklaring vädret.. hi..hii ne men haft fullt upp. I tisdags va vi hos pappa och faster vi hade riktigt trevligt shindar höll på i trägården sj satt man och fikade hi..hi..aicha stor trivdes bara låg och nöjt av atmosfären. Shindar var ledig i 2 dagar det va ett tag sen det hände riktigt nice. I onsdags  var vi på stan sen hade vi mammaträff i parken riktigt trevligt alla satt och nöjt av varandras sällskap och väder.. Igår gjorde ja inte så mkt på dan lucha ja med shandra och isabell riktigt trevligt =) sen drog ja hem. På kvällen va jag och Moa på en promenad sen hem för att Aicha skulle sova =)  hon sov hella natten riktigt trevligt för mamma hi..hi.hi ska en liten sväng på stan sen ska min mosters man komma på besök så de bli nog midag hos oss ikväll synd att shindar jobba han missa altod såna saker =( ne nu ska jag fixa lite saker sen ska vi nog på stan innan shindar börja jobba.. jag vet att jag ha varit dåligt på att upptatera med ska bli bättre.. önskar alla en underbar dag =)

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards