Direktlänk till inlägg 12 september 2010

mkt ändras!

Av adriana toma - 12 september 2010 22:48

hej det var ett tag sen nu men har en förklaring eller m.m
ne dem senaste dagar ha jag inte gjort så mkt mer än varit på kajsa och hjälp med pappersarbete sen har jag umgås med min familj..
jag har börjat med att ta en halv th per dag o bara prata med aicha utan att bli störd sj klart är jag med henne men den där halv th ligger jag o bara titta på henne helt underbart.. sen ärligt dem senste 3 dag har shindar varit med henne mer än jag som idag när jag hade 1000 saker att göra då var jag bort från 11 till 16 saknade henne verkligen! mammas tjej. hon växer så fort fatta inte. för nå dag sedan när jag la henne i babysitter såg jag hur hennes fötter hängde utanför stolen oj.oj mins när hon kom och nu! tiden går verkligen fort!


aicha 26-03.2010


     

   

aicha 26-07.2010








  





jag 10-03-2010 93 kg










Jag nån gång i august! 63kg




ja ni som ni ser en hel del har ändrat! så intresant är inte mitt liv just nu mer än att jag städa o håler mkt på med inredning (ska ta kort o vissa) ungås med min underbara tönt familj och sj klart mina goda vänner! så är mitt liv!
mm.mm gud va gott det hade varit med ett glassss vin m.mm gott ne nu fundera jag på att sova imorn måste jag damsuga o torka sen har jag gjort en kryss på tidigare blogg om sakerna som jag har gjort hemma men lite saker är kvar sen är ALLT o då menar jag ALLT klart hippii sen behöver jag inte ora min för att det är stökigt..
ne nu måste jag dra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av adriana toma - 5 mars 2012 21:02

Hej... Varit dåligt på senaste tiden men sanningen är att man har inte lika mkt tid som för. Det senaste v har en hel del saker hänt som fick mig att inse att jag måste tänka mer på mig sj och aicha.. Låter egoistisk men jag måste! Har tagit i tur m...

Av adriana toma - 8 februari 2012 22:06

Förvirrande och stressad dag! Aicha sov dåligt i natt så Shindar va uppe med henne! Bli så oroligt när hon vakna mitt i natten hoppas hon sover bra i natt! På vägg till jobbet ringer Shindar och säger att han mår inte alls bra! Min första tanken mags...

Av adriana toma - 7 februari 2012 00:15

Vi fick sovmorgon till 10 helt ok! Efte vi gjorde oss klar gick vi till dagis! Aicha va inte glad när jag gick ...det va jobbigt! Hon bruka vinka sen är det klart men inte idag! :( tog en fika med nasrin sen var det att gå till jobbet! Hade en hel de...

Av adriana toma - 5 februari 2012 21:16

Hej! Har inte varit så aktiv med bloggen den senaste tiden men nu ska det bli ändringar på den fronten! Kan börja med aicha oj oj va stor hon bli helt ofattbar! Nästa månad bli hon 2 år och har redan börjat planerat! Hoppas hon tycker om kallaset...

Av adriana toma - 29 november 2011 23:09

                               

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards