Alla inlägg den 4 september 2010

Av adriana toma - 4 september 2010 00:09

nu är jag bra trött.. vaknad idag 8 och börja direkt o tvätta. det var mkt. blev så glad Tina kom hem så vi gick på stan claudia o mamma passade aicha så vi kunde sitta i lung o ro. sen träffade jag shadra en sväng o sen blev det kväll hos mamma.

när jag kom hem fick jag hämta tvätten o tro mig det var mkt. jag har blivit så konstig om jag vet att jag har det stökigt nånstans i lägenheten som ex vertyg låda då sitter jag på kvällen och grubbla över det. jävlig jobbig kan jag säga så här lista:


ska göra allt det på 2 dagar??!!! hände inte! men 5 dag =)


städa kylskåp

gardetob hallen ingång!

resan min garderob!

garderob halen!

garderob aichas rum! (laka handuka)

micro

lådor köket!

skåp kök

göra om aichas rum!

bära när alla onädiga saker till kälaren!

rensa aichas garderob!

tvätta!

sätta upp öppenspis!

damsuga torka golvet!

sätta upp lykter!

göra i ordning aichas album!

sy trasiga kläder!
stryka kläder!

sätta upp dekor i aichas rum!


ja som ni se har jag det jag gör ska försöka göra all klart innan helgen! jag liger verkligen på kvälen och söker nåt att göra dagen efter VARFÖR! men men ska göra allt deta sen är det klart! imorn skulle shindar kliva upp med aicha så jag skulle få sovmorgon helt underbart! gud vad skönt det är när shindar kommer hem från jobbet då ligger vi verkligen resten av kvällen och bara myser!

så skönt att han är ledig söndag måndag det var evigheter sen jag och shindar hitta på nåt..känns så konstig vi har varit ihop i 1 år och 9 månader men det känns som att vi har varit ihop mkt längre kan vara för att vi har varit bra vänner innan! men men vi har det helt ok i vårt mini familj! som alla andra familjer har man bra dagar och dåliga.. men men just nu är allt OK! ne nu ska jag sova! god natt!

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards