Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

nöjd

Av adriana toma - 12 augusti 2010 00:27

Idag klev jag upp halv 10 mindre trevligt grejen är att jag har varit bortskämd när det kommer till sovmorgon aicha har varit så snäll sen hon kom till den här värden. Jag be till gud att hon fortsätter för tro mig hon är underbar   

Sen var jag en sväng till kompis kompis  och åter hem plocka undan och väntade på att shindar ska gå och jobba. Jag älskar att villa mitt på dagen spes med aicha fast idag villade vi var för sig... när vi klev upp vid 4 drog vi på stan och träffade claudia och mamma... tog en fika och pratade lite om dopppenn men mat, klännig, tårta, kyrka,gäster och allt omkring det riktigt trevligt. Vi har bestämt klännigen finnn



fast med rosa band!


Vi ska ha smörgåstårta tre fyra olika kakor princestårta kaffe och sånt sen ska lisa och amanda sjunga det kommer bli så finnntt längtar. Känns bra att Aicha ska döppppas jag är döpp min mamma mina syskon samtidigt som jag vill att hon ska ha en del av shindars tradition. Det är ju kompliserad att ha två olika religioner i en familj men vi kommer överens. Det kommer bli så finnt längtar..


Nu på kvällen har jag varit hos moa och analysera saker och tyng lika trevlig och förvirande.. nu sover aicha och shindar kom från jobbet nyss men ärligt orka jag inte ens kolla på film så jag ska nog sova god natt..


  


 
 
Lisa

Lisa

12 augusti 2010 10:53

Men Andreeeeeeeeea! Tänk på mina stackars nerver! Om vi kan hitta nån annan som spelar så KANSKE jag pallar sjunga. Jag blir ju så jävla nervös så ja skiter på mig så fort ja ska sjunga när jag inte är full då förstås hehe

http://lisadecker.bloggplatsen.se

adriana toma

15 augusti 2010 00:29

ja du gumman hade aldrig frågat om jag viste att du inte kunde.. ja ska kolla.. jag vill jätte gärna att du gör men du ska inte känna dig tvungen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av adriana toma - 5 mars 2012 21:02

Hej... Varit dåligt på senaste tiden men sanningen är att man har inte lika mkt tid som för. Det senaste v har en hel del saker hänt som fick mig att inse att jag måste tänka mer på mig sj och aicha.. Låter egoistisk men jag måste! Har tagit i tur m...

Av adriana toma - 8 februari 2012 22:06

Förvirrande och stressad dag! Aicha sov dåligt i natt så Shindar va uppe med henne! Bli så oroligt när hon vakna mitt i natten hoppas hon sover bra i natt! På vägg till jobbet ringer Shindar och säger att han mår inte alls bra! Min första tanken mags...

Av adriana toma - 7 februari 2012 00:15

Vi fick sovmorgon till 10 helt ok! Efte vi gjorde oss klar gick vi till dagis! Aicha va inte glad när jag gick ...det va jobbigt! Hon bruka vinka sen är det klart men inte idag! :( tog en fika med nasrin sen var det att gå till jobbet! Hade en hel de...

Av adriana toma - 5 februari 2012 21:16

Hej! Har inte varit så aktiv med bloggen den senaste tiden men nu ska det bli ändringar på den fronten! Kan börja med aicha oj oj va stor hon bli helt ofattbar! Nästa månad bli hon 2 år och har redan börjat planerat! Hoppas hon tycker om kallaset...

Av adriana toma - 29 november 2011 23:09

                               

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards