Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av adriana toma - 3 augusti 2010 23:37

Alltså jag älskar min  tid med aicha vid 17 idag låg vi i sängen och bara myste lekte pratade och till slut somnade vi båda helt underbart. Jag njuter verkligen av tiden med aicha så fort jag är ledig eller hemma sitter jag verkligen och prata leka och "tjafsa" med henne det är den bästa stunden ur mitt liv helt underbart.


Dagen myss stund  


    


Nu har vi bästemt oss vi ska dop om allt går som det ska bli den 29 hoppas bara vi kan få prästen kunde inte boka den förns imorn eftersom shindar skulle tänka om han ville.. han har ju sina åsikter om saker men vi kom överens... längtar till jag se aicha i en vitt vacker kläning   gudmor bli Claudia och gudfar scarface (serhad) det kommer bli jätte bra... då är aicha 5 månader oj..oj..oj


fundera på den här klänningen men inte säkert!




men vi ha en hel månad att tänka ut..

blev så lesen idag när shindar kom hem han sa att nån hade ringt till hans chef och sa saker om shindar.. fan va less vi är varför kan inte folk bara lämna oss ifred ähh orka inte vill bara leva vårt liv i lung och ro dem få försöka förstöra men vi kommer klara oss ändå.. är stolt över shindar ni som känner oss vet vad jag menar resten bryr jag mig inte..ja..ja..


Igår när jag hade besök så sa jag att det va stökigt innan vi gick upp men när hon kom in sa hon men sluta det här är ju rent och fint lägenhet.. menade inte låta som vissa människor ojj..oj  det e stökigt o sen när man gå in är fint och frech.. för mig stökigt behöver inte vara där det sysns utan om kläderna är inte i ordning eller ha inte damsugat på flera dagar små saker som inte syns. det är stökigt för mig.. idag rensande och gjorde i ordning toa fan va man sammla på skit fatta inte varför.. men nu har jag gjort en hel påse till olivia med smink och hud produkter hoppas hon bli glad..

men gud va jag har skrivit idag nu är jag helt slut.. god natt



Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards