Alla inlägg den 16 april 2011

Av adriana toma - 16 april 2011 09:08

Gud vad arg jag var dena morgon! aicha klev upp halv 7! för det första så var det shindar tur att vakna med henne vi tar varannan dag! ne men han skulle inte upp för att han va trött för att han va upp hela natten! åhhh så arg jag blev! sen visade sig att han  hade verkligen ont i halsen o därför kunde han inte sova! trodde på alvar att han va bara upp o kollade på film! m.mm nu efter hand har jag lite dåligt samvete för hur jag betedde mig!
så var det lördag! hade tänkt att vi skulle på stan men vi få se hur pigg han är när han vaknar! annars gå jag nog sj med aicha!
igår var vi på toledos och åt.. det var gottttt! det var länge sedan vi gjorde nåt bara ja och shindar! mysigt var det! sen när vi kom hem vid halv 23 var jag super trött så la mig i sängen på en gång!
ne tro jag ska göra lite kaffe till shindar o gå in o be om ursäkt! ha en bra dag!

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards