Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av adriana toma - 24 oktober 2011 22:20

hej hej! alltså va tiden går fort fatta inte att det ha gått en hell vecka sen sist! veckan har varit lugnt! bortsett från jobbet har jag spenderat denna vecka mest med tina! så skönt att ha henne hemma så då passa ja på att vara med henne så mkt så möjligt!
fast igår hade vi riktigt mysigt! först kom tina upp sen tog vi en fika på kaffe peter med min syste och min prins! aicha gick hela vägen från vallåkers till kaffe! duktig tjej! efter fika tog vi en promenad runt älven och vilken finn dag!
aichas har blivit så stor pratar och ha sig! nu upprepar hon allt man säger! idag när jag hämta henne från dagis så skulle jag sätta henne i vagnen vilket hon inte ville fick ja hör! "mamma du blääää" mm.mm jobbigt! så fram gå det!
imorgon kommer mamma! ha saknat henne! som dem flesta vet bli jag gammal käring imorgon eller 25! bli lugnt imorgon ska vara med familj sen på ons ska vi alla tjejer ut och äta middag tina moa lisa amanda shadra wafa camila det kommer bli mysigt! sen den 5 ska vi ha tjejfest kommer bli super ser fram emot! <3
prata med tina om min ådelsnöja och enligt henne har jag haft det sen jag var 20! kan det vara sant? mm.mm
ikväll har vi haft sol med familjen på besök och haft det trevligt aicha ha lekt av sig!
nu sitter jag och njuter med ett glas vin snart ska jag göra kväll!
god natt!


               

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards