Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

MKt har hänt!

Av adriana toma - 14 juni 2011 22:46

hej hej! oj oj va tiden går! men mkt har man gjort! kan börja med att 2 av mina underbara  vänner Emz och Shadra  var utomlands och kom hem med present till aicha och cig till mig! tack tjejer!

föra vecka kom lisa och tina hem! så på tisdag var jag ut med lisa och åt! trevligt hade vi! tråkigt att hon har flyttat men förstår varför hon gjorde det! hon ska jobba här i sommar så vi hinner ses!
På onsdag gick jag ut med Tina sen kom ele! vi satt ute på appelberg sen kom massor med studenter så vi drog till bowlingens nya uteservering! riktigt trevligt var det! tor-fre tog jag bara lugnt! på lördag skulle vi ut och äta middag med alexandra eftersom hon fyller år idag! vi var på toldos med mamma och syster! mysigt var det!
drog lite tidigt eftersom jag skulle ut med Tina och Ele, vi satt på ele mysiga balkong och njöt av en rosevin mm.mm trevligt! sen gick vi ut! kvällens överraskning var att moa ångrade sig och kom ut.... roligt roligt! det var en riktigt trevligt kväll! och halv nykter var man!
sen kom det måndag med tråkiga nyheter sj klämde jag fingrarna i balkongdörren oj oj vad ont det gjorde, sen fick aicha vattenkoppar på dagis! mm.mm mindre trevligt! hon har några bara än så länge hoppas det inte bli fler! sen har hon inte fått feber än! hoppas verkligen det inte bli värre!
så nu bli vi hemma tills nästa vecka säkert om inte längre! sen går jag igenom en konstig tid där allt är inte på sitt plats! lessssss!
idag har jag tvättat och tagit en snabb tur på stan för att köpa medicin till aicha och fika åt även lunch med urb och veronica! nice!
när jag kom hem plocka jag undan lite, tvätta, men vid 16 var jag super trött så både jag och aicha sov till halv 18!
hoppas verkligen att aicha bli bättre!
ne nu ska jag kolla på gossip girl!
god natt!


snyggast.com     evil prinsses
  min favo!! <3

 
 
Malin

Malin

16 juni 2011 08:00

Jag väntar på att Olivia ska bli smittad, känns bra om hon får det nu slipper hon det när hon blir äldre. Jobbigare för dom då.

http://malinsliv.blogplatsen.se

adriana toma

17 juni 2011 23:11

bara komma och leka om ni vill bli smittad =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av adriana toma - 5 mars 2012 21:02

Hej... Varit dåligt på senaste tiden men sanningen är att man har inte lika mkt tid som för. Det senaste v har en hel del saker hänt som fick mig att inse att jag måste tänka mer på mig sj och aicha.. Låter egoistisk men jag måste! Har tagit i tur m...

Av adriana toma - 8 februari 2012 22:06

Förvirrande och stressad dag! Aicha sov dåligt i natt så Shindar va uppe med henne! Bli så oroligt när hon vakna mitt i natten hoppas hon sover bra i natt! På vägg till jobbet ringer Shindar och säger att han mår inte alls bra! Min första tanken mags...

Av adriana toma - 7 februari 2012 00:15

Vi fick sovmorgon till 10 helt ok! Efte vi gjorde oss klar gick vi till dagis! Aicha va inte glad när jag gick ...det va jobbigt! Hon bruka vinka sen är det klart men inte idag! :( tog en fika med nasrin sen var det att gå till jobbet! Hade en hel de...

Av adriana toma - 5 februari 2012 21:16

Hej! Har inte varit så aktiv med bloggen den senaste tiden men nu ska det bli ändringar på den fronten! Kan börja med aicha oj oj va stor hon bli helt ofattbar! Nästa månad bli hon 2 år och har redan börjat planerat! Hoppas hon tycker om kallaset...

Av adriana toma - 29 november 2011 23:09

                               

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards