Alla inlägg den 5 mars 2012

Av adriana toma - 5 mars 2012 21:02

Hej... Varit dåligt på senaste tiden men sanningen är att man har inte lika mkt tid som för. Det senaste v har en hel del saker hänt som fick mig att inse att jag måste tänka mer på mig sj och aicha.. Låter egoistisk men jag måste! Har tagit i tur med träningen och från imorn ska jag börja igen med körkortet som jag tog en uppehåll ifrån... Aicha mår bra hon prata som bara den... Sen bli jag så glad över att se hur mkt hon älskar darius de är verkligen hennes bebis <3 älskar dem så mkt! Åhh kan inte fatta att om ca 3v bli aicha 2 år helt otroligt!! Och kallaset har man redan börjat och planerat!!! Hoppas hon bli nöjd!En sak har jag tappat suget över och det är inredningen åhhh älskade göra saker här hemma men ska försöka få inspiration så småning om... Idag har jag och Moa varit på fresk och kolla till deras hus tapeter och fika... Riktigt skönt! Imorn ska ja ut och springa kommer bli skönt!! Se fram emot att börja med nå positiv och sluta tänka på negativa saker som påverka mig av nån konstig anledning! God natt!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards