Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

sjuk

Av adriana toma - 18 augusti 2010 00:01

igår hade kolla vi på sex and the city det var ok men som moa sa det kändes mer som en lång avsnitt men det va ändå ok... hade riktig mysssiigg..

kände redan då att det va nå som inte va ok hade lite ont i halsen och kände mig svag. vakade idag 8 tröötttoch hade ont orkade inte esn ge aicha men hon fick flaska nöjd som vanlig... viste att jag skulle bli sjuk så jag pussade inte henne och tog inte upp henne om det verkligen inte behövdes gud va ont det gjorde nu låter jag säkert fånig men satt på balkongen efter hon hade somnat och grätt. jag vill verkligen inte att hon ska bli sjuk vet inte hur jag kommer klara av det... jag se på moa hur tufftt och jobbit hon har det med albin  sen har hon alicia a ta hand om leka med albin laga mat städa osv fatta inte vart hon har styrkan ifrån? hur komer jag att klara av att se mitt barn ha ont fatta inte.. hoppas bara att jag har samma styrka som henne..

tycker det är så starkt gjort av vissa kvinnor som tar han om sina barn sj att aldrig bara kunna ha möjlighetn  att släppa allt bara för några minut för att ladda sina egna batterier.. det är riktig bra gjort det sa jag faktist till Maria N hon har varit grym duktig med alexander med tanken att hon har varit sj.. bra jobbat tjejen. sj kände jag hur skönt det va när shindar kom hem och hjälpte mig sen ska han kliva upp imorn med henne så jag kan sova ut. tacksam är jag som har hjäl    måste berätta för er en liten hemlis om min familj, när nån i vår fam är sjuk då lagga dem andra medlemar den maten som önskar sen hjälper dem med det man vill i en hel dag älskar den tradition mm.. så imorn bli det mammas soppa som jag älskar och bakelse   

jag ni nu ligger jag i soffan och har så ont men hoppas det är över imorn.. saknar verkligen att mysa med aicha ne nu ska jag försöka sova god natt!


  

 
 
Lisa

Lisa

18 augusti 2010 17:14

ååå stackars Andreea :(

http://lisadecker.bloggplatsen.se

adriana toma

18 augusti 2010 23:36

va du sarkastisk nu? det gjorde faktist ont!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av adriana toma - 5 mars 2012 21:02

Hej... Varit dåligt på senaste tiden men sanningen är att man har inte lika mkt tid som för. Det senaste v har en hel del saker hänt som fick mig att inse att jag måste tänka mer på mig sj och aicha.. Låter egoistisk men jag måste! Har tagit i tur m...

Av adriana toma - 8 februari 2012 22:06

Förvirrande och stressad dag! Aicha sov dåligt i natt så Shindar va uppe med henne! Bli så oroligt när hon vakna mitt i natten hoppas hon sover bra i natt! På vägg till jobbet ringer Shindar och säger att han mår inte alls bra! Min första tanken mags...

Av adriana toma - 7 februari 2012 00:15

Vi fick sovmorgon till 10 helt ok! Efte vi gjorde oss klar gick vi till dagis! Aicha va inte glad när jag gick ...det va jobbigt! Hon bruka vinka sen är det klart men inte idag! :( tog en fika med nasrin sen var det att gå till jobbet! Hade en hel de...

Av adriana toma - 5 februari 2012 21:16

Hej! Har inte varit så aktiv med bloggen den senaste tiden men nu ska det bli ändringar på den fronten! Kan börja med aicha oj oj va stor hon bli helt ofattbar! Nästa månad bli hon 2 år och har redan börjat planerat! Hoppas hon tycker om kallaset...

Av adriana toma - 29 november 2011 23:09

                               

Presentation


Det bästa som har hänt mig!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska ta hand om barna, städning och matlagning?
 Kvinna
 Mannen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards